Wednesday 24 July 2013

SET BERPANTANG (BASIC)

Assalamualaikum.....

Alhmdulillah sempena kita berada di bln yg MULIA nie, kita blh sama2 kongsi tntg produk shaklee. Saya masih baru n msih byk perlu tau pasal SHAKLEE nie..So mai sma2 kita tau...hehhehe..:)

Saya jgk seorg ibu yg bru 4 bulan lebih bergelar 'MAMA'. Saya sgt ralat sbb xgna SHAKLEE masa berpantang. Saya jgk xdpt bg anak saya susu, sbb susu hnya ada utk tmpoh sminggu dan xbyk. Anak saya xpuas dan lgsung xmau.ermm last2 susu FORMULA lah jd pilihannya,....sgt2 TERKILAN..So saya hope anda xjd mcm saya, berpantanglah dgn SHAKLEE dri bnyk testimoni yg saya lihat mmg TERBAIK la..IN SHAA ALLAH..apa pn dgn ketentuaNYA..

SO INI LAH SET BERPANTANG SHAKLEE (basic pnya) 




✔badan lebih bertenaga dan tidak tertekan
✔membaikpulih luka luar dan dalam dengan lebih cepat
✔mengawal selera berlebihan tanpa mengabaikan nutrient penting untuk tubuh
✔mengurangkan kesakitan dan kelenguhan pada tubuh badan
✔meningkatkan sistem imun
✔mengurangkn masalah sembelit

Secara ringkasnya fungsi vitamin-vitamin ini adalah:

Zinc complex membantu penyembuhan luka dalaman dan luaran. Khasiatnya sama seperti memakan ikan haruan. So, x perlu lagi menutup hidung menahan bau hanyir ikan haruan kan? Hehe. Dan bonus dengan zinc complex ni dapat kuatkan rambut, bersalin kan bnyk kurangkan rambut, selamatkan diri sebelum botak! Huhu

ESP protein segera utk tenaga dan pemulihan sel. Ia juga mampu mengawal diet kerana akan rasa kenyang lebih lama. Dengan 3 sudu ESP sehari, anda pasti bertenaga dan tidak stress kerana dalam ESP juga mengandungi stgh vitamin B

Vitalea with iron formula adalah multivitamin dan multimineral utk memberi tenaga dan kekuatan. Dilengkapi Iron untuk membantu penghasilan darah merah ibu yang banyak kehilangan ketika bersalin. 



p/s: Jika anda berminat blh SMS/CALL saya 0124361699..emel <shiitomey_anis@yahoo.com.my>




No comments:

Post a Comment