Monday 22 July 2013

Nak tambah berat badan???BOLEH ja apapun dgn shaklee...

Assalamualaikum..

Alhmdulillah dah 2 minngu kita berpuasa, cpt ja kan...

Ok arini sya nk post pasal SET TAMBAH BERAT BADAN.so nie utk nk tmbh berat ja tau!!!!!


MEAL SHAKE : membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. rasanya sedap mcm milk shake kat McD.

VITA-LEA : membekal 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

B COMPLEX : mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.


p/s: Kalo berminat boleh SMS/CALL saya LAJU2 0124361699



No comments:

Post a Comment